Interesująca zmiana preferencji
20 maja 2009, 15:03Wydaje się, że najnowsza kampania marketingowa Microsoftu "Laptop Hunters", której celem było przekonanie klientów, iż przepłacają kupując komputer Apple'a, przyniosła spodziewane efekty. Przynajmniej jeśli chodzi o spostrzeganie wartości obu marek.
Badacze proszą internautów o pomoc przy bozonie Higgsa
28 listopada 2014, 05:52Naukowcy w USA i Wielkiej Brytanii, którzy pracują w CERN przy eksperymencie ATLAS, proszą internautów o pomoc w poszukiwaniu nowych cząstek. Uruchomili właśnie witrynę Higgs Hunters, na której udostępnili 23 000 obrazów zarejestrowanych przez Wielki Zderzacz Hadronów.
Przestępcy okradli Microsoft. 500 GB z GitHuba wyciekło do sieci
11 maja 2020, 10:58Grupa hakerska Shiny Hunters włamała się na GitHub-owe konto Microsoftu, skąd ukradła 500 gigabajtów danych z prywatnych repozytoriów technologicznego giganta. Dane te zostały następnie upublicznione na jednym z hakerskich forów. Nic nie wskazuje na to, by zawierały one jakieś poufne czy krytyczne informacje.
Symbian może zniknąć z rynku
1 grudnia 2009, 12:09Analitycy ostrzegają, że Symbian, system operacyjny, który obecnie dominuje na rynku smartfonów, wkrótce może z niego zniknąć. Już w tej chwili jest on niemal nieobecny w USA, a najpoważniejszym jego problemem jest słaby marketing.
Trójka twardzieli
25 września 2006, 10:09Panasonic prezentuje nowe Toughbooki, przeznaczone przede wszystkim dla często podróżujących, aktywnych ludzi biznesu, którzy rzadko rozstają się ze swoim laptopem. jest gotowy do pracy w każdej sytuacji.
ASUSPRO - nowa marka biznesowych notebooków
2 stycznia 2012, 15:19Firma ASUS wprowadza na rynek nową markę notebooków biznesowych - ASUSPRO. Jeszcze w pierwszym kwartale 2012 roku do polskich sklepów trafią dwa pierwsze modele – B23E oraz B33E. Wszystkie konstrukcje z serii ASUSPRO to notebooki klasy business, charakteryzujące się wydajnymi podzespołami, wzmocnioną obudową, zaawansowanymi zabezpieczeniami zarówno sprzętowymi, jak i danych oraz wydłużoną gwarancją.
Apple do Microsoftu: wycofajcie reklamy
16 lipca 2009, 13:06Jak pamiętamy na słynną kampanię Apple'a "I'm Mac", Microsoft odpowiedział nie mniej znaną "Laptop Hunters". Jednak, jak się okazuje, walka pomiędzy oboma koncernami na tym się nie kończy.
Farmaceutyczny gigant w opałach
17 stycznia 2009, 21:54Jeden z potentatów rynku leków, firma Eli Lilly, wpadł w naprawdę poważne tarapaty. Farmaceutyczny gigant musi zapłacić łącznie 1,42 miliarda dolarów kary za świadome wprowadzenie w obieg fałszywych informacji o jednym ze swoich leków.
Po opisaniu ciastko staje się mniej smaczne
24 października 2011, 09:19Dzielenie się z innymi wrażeniami dotyczącymi produktu może podwyższyć lub obniżyć przypisywaną mu ocenę. Wszystko zależy od tego, czy dzielimy się uwagami na temat odczuć emocjonalnych/sensorycznych, czy czysto praktycznych (Consumer Research).
Kuriozalna dyskusja o DNT
10 października 2012, 13:47Dyskusja na temat mechanizmu Do Not Track (DNT) przekroczyła granice absurdu. Przez długi czas toczyła się dość spokojnie, do czasu, aż Microsoft postanowił zaimplementować w Internet Explorerze domyślnie włączony DNT.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 …